Єфремова Наталія Олександрівна
|
Web of Science ResearcherID |
|
ResearchGate |
|
Науковці України |
Посада: доцент кафедри.
Науковий ступінь: кандидат економічних наук.
Вчене звання: доцент.
Освіта: Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва, спеціальність «Менеджмент організацій», 2006 р.
Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини» освітня програма «Міжнародний бізнес», магістр з міжнародних економічних відносин, 2020 р.
Навчальні курси
ОС «Бакалавр» – «Стратегія підприємства»;
ОС «Бакалавр» – «Комерційна діяльність»;
ОС «Бакалавр» – «Біржовий ринок»;
ОС «Бакалавр» – «Основи підприємництва»;
ОС «Бакалавр» – «Основи агробізнесу»;
ОС «Бакалавр» – «Організація біржової торгівлі»;
ОС «Бакалавр» – «Організація підприємницької та біржової діяльності»
ОС «Бакалавр» – «Маркетингове ціноутворення»
ОС «Магістр» – «Організація агробізнесу та підприємництва»;
Найбільш вагомі наукові публікації
Cтатті у виданнях, індексованих у наукометричних базах даних Scopus / Web of Science Core Collection
Babenko V., Pravotorova O., Yefremova N. The Innovation Development in China in the Context of Globalization. WSEAS Transactions on Business and Economics. 2020, Vol. 17, Art. #51, Р. 523–531. https://doi.org/10.37394/23207.2020.17.51
Монографії
- Ulyanchenko O., Yefremova N. Theoretical aspects of social responsibility marketing in strategic management competitiveness of commercial entrepreneurship. Changing Paradigm in Economics&Management System. Delhi. 2019. P. 1–
- Lomovskykh L., Yefremova N., Kovaleva O. The relevance and peculiarities of strategic management of the competitiveness of agribusiness entities in the production and commercial activities on a marketing basis. Changing Paradigm in Economics&Management System. 2019. P. 75–90.
- Yefremova N. Cost management in entrepreneurial activity of an agricultural enterprise. Changing Paradigm in Economics&Management System. Kherson. 2020. P. 166–
- Ломовських Л.О., Єфремова Н.О. Корпоративна соціальна відповідальність як складова маркетингового механізму інноваційного розвитку підприємств. Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку: монографія / за ред. канд.екон.наук., доцента Н.С. Ілляшенко. Суми: Триторія, 2020. с. 169–
Статті у наукових періодичних виданнях інших держав
Статті в наукових фахових виданнях України (категорія А, Б, В)
- Пономарьова М.С., Єфремова Н.О., Нагорнюк О.П. Інструменти маркетингу в умовах зростання конкурентних переваг агробізнесу. Вісн. ХНАУ. Серія "Економічні науки". 2018. № 1. С. 247–
- Скупський Р.М., Єфремова Н.О. Економічна ефективність маркетингової діяльності підприємства. Вісн. ХНАУ. Серія „Економічні науки”. 2018. № 3. С. 252–
- Єфремова Н.О. Особливості імплементації маркетингових інновацій в операційний менеджмент комерційно-підприємницької діяльності суб’єктів агробізнесу. Галиц. екон. вісн. № 6. С. 63–68.
- Єфремова Н.О. Теоретичні аспекти стратегічного управління конкурентоспроможністю виробничо-комерційної діяльності суб’єктів аграрного підприємництва на принципах концепції соціально-відповідального маркетингу. Інфраструктура ринку: електрон. наук.-практ. журн. 2019. Вип. 35. С. 208–
- Єфремова Н.О. Стратегічне управління ризиками на біржовому ринку сільськогосподарської продукції. Modern Economics. 2019. № 17. С. 94–
- Ульянченко О.В., Єфремова Н.О. Обґрунтування важливості здійснення стратегічного управління підприємницько-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах маркетингу. Вісн. ХНАУ. № 2. С. 435–444.
- Ломовських Л.О., Єфремова Н.О., Ковальова О.В. Стратегічне управління конкурентоспроможністю виробничо-комерційної діяльності суб’єктів аграрного підприємництва. Інфраструктура ринку: електрон. наук.-практ. журн. 2019. Вип. 29. С. 231–
- Ломовських Л.О., Єфремова Н.О., Ковальова О.В. Маркетингова концепція стратегічного управління конкурентоспроможністю виробничо-комерційної діяльності суб’єктів аграрного підприємництва. Наук. вісн. Мукачів. держ. ун-ту. Серія «Економіка». 2019. Вип. 1 (11). С 43–
- Єфремова Н. Маркетингові аспекти корпоративної соціальної відповідальності в контексті інноваційного розвитку бізнес-структур. Галиц. екон. вісн.. 2020. Т. 66. № 5. С. 155–
- Ломовських Л.О., Єфремова Н.О. Соціокультурний чинник маркетингового середовища як основа розробки міжнародних конкурентних бізнес-стратегій в умовах глобалізації економіки. Вісн. ХНАУ. Cерія «Економічні науки». № 1. С. 162–170.
- Отенко І.П., Ломовських Л.О., Пархоменко Н.О., Єфремова Н.О. Сучасні тенденції розвитку економіки сільського господарства України. Вісн. ХНАУ. Cерія «Економічні науки». № 2. С. 91–105.
Інші видання
- Єфремова Н.О. Зміст та відмінність понять: конкурентостійкість та конкурентоспроможність продукції. Наукове забезпечення розвитку національної економіки: досягнення теорії та проблеми практики: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених (м. Полтава, 1 груд. 2017 р.). Полтава, 2017. С. 50–
- Yefremova N. Marketing activity swot-analysis of ukrainian agricultural enterprises. Problems of the development of modern science: theory and practice: сollection of scientific articles. Madrid: Cartero Publishing House, 2018. Р. 169–
- Єфремова Н.О. Управління підприємницькими ризиками сільськогосподарських підприємств. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: матеріали ХІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 30 листоп. 2018 р.). Хапків: ХНАДУ. С. 419–421.
- Єфремова Н.О. Засядько А.В. Аналіз ресурсної складової внутрішнього середовища підприємства як чинник запобігання маркетинговим ризикам матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: Херсон: Херсон. держ. аграр. ун-ет». 2018. С. 61–
- Радченко К.А., Єфремова Н.О. Проектування операційної системи: сутність, цілі та етапи. Підсум. наук.-практ. конф. курсантів, слухачів і студентів: .зб. тез доп. Нац. акад. Нац. гвардії України (м. Харків, 22 березня 2018р.) Харків. С. 58–
- Єфремова Н.О., Ковальова О.В. Необхідність стратегічного управління конкурентоспроможністю виробничо-комерційної діяльності суб‘єктів аграрного підприємництва. Актуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти: матеріали І Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (19–21 берез. 2019 р.) Львів: ЛНАУ, 2019. Ч. 2. С. 77–
- Ковальова О.В., Єфремова Н.О. Оцінка рівня розвитку цукрової галузі регіону. Формування та перспективи розвитку підприємницьких структур в рамках інтеграції до європейського простору: – Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Полтава, 2019. С. 267–
- Єфремова Н.О. Роль, принципи, функції соціально-відповідального маркетингу у стратегічному управлінні конкурентоспроможністю виробничо-комерційної діяльності суб’єктів аграрного підприємництва. Проблеми і перспективи інноваційного розвитку аграрного сектора економіки в умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 90-річчю екон. освіти в ХНАУ ім. В.В. Докучаєва (3–4 жовт. 2019 р.). У 2 ч. Ч. 1 / Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. Харків: ХНАУ, 2019. С. 191–
- Єфремова Н.О., Головенчик А. В. Реалії та перспективи формування інноваційної інфраструктури. Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури: матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 23–25 трав. 2019 р.). Львів, 2019. С. 100–
- Єфремова Н.О., Борщ А.І., Пігур Є.О. Економічна ефективність виробництва продукції рослинництва та резерви зниження витрат на її виробництво в підприємницькій діяльності. Perspectives of world science and education: аbstracts of the 4th International scientific and practical conference. Osaka: CPN Publishing Group, 2019. P. 370– URL
- Єфремова Н.О., Панов С.О. Управління витратами сільськогосподарського підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обміну, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємництвом: матеріали II Всеукр. наук.-практ. конф. Ч. 2 (м. Полтава, 23 квіт. 2019 р.). Полтава, 2019. С. 36–
- Ломовських Л.О., Єфремова Н.О., Пономарьова М.С. Маркетингові аспекти управління витратами в підприємницькій діяльності суб’єктів агробізнесу. Проблеми і перспективи інноваційного розвитку аграрного сектору економіки в умовах інтеграційних процесів: матеріали підсумк. наук. конф. проф.-виклад. складу, аспірантів і здобувачів ( м. Харків: 19–20 берез. 2019 р.,). Харків: ХНАУ, 2019. С 89–
- Lomovskykh L., Yefremova N., Filimonov Y., Sheludko L., Meshcheriakov V., Leshchenko L. Diagnosis and international management businesseconomy and logistics enterprises of pharmaceutical sector on principles socio-ecological responsibility marketing Scientific achievements of modern society: аbstracts of the 7th International scientific and practical conference. Liverpool: Cognum Publishing House, P. 130–139.
- Єфремова Н.О. Стратегічне управління виробничо-комерційною діяльністю суб’єктів агробізнесу на принципах концепції соціально-відповідального маркетингу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лют. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк, 2020. С. 537–
- Ломовських Л.О., Єфремова Н.О., Марченко М.В. Особливості застосування маркетингових концепцій в управлінні економічною діяльністю суб’єктів вітчизняного і міжнародного бізнесу. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лют. 2020 р.) / відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. Луцьк, 2020. С. 79
Найбільш вагомі навчально-методичні видання
- Ломовських Л.О., Філімонов Ю.Л., Єфремова Н.О. та ін. Зовнішньоекономічна діяльність: навч. посіб. Харків: ХНАУ, 2020. 170 с.
- Lomovskykh L., Filimonov Yu., Yefremova N., Meshcheriakov Intellectual business: tutorial. Kharkiv: KNAU. 2020. 162 с.
- Маркетингові дослідження: метод. вказівки до вивчення дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання підготовки здобувачів І (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 075 «Маркетинг» / уклад.: Л.О. Ломовських, Н.О. Єфремова; Харків. нац. аграр. ун-т. Харків, 2017.- 35 с.
- Маркетингова товарна політика: методичні вказівки до вивчення дисципліни для студентів денної та заочної форм навчання підготовки здобувачів І (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 075 «Маркетинг» / уклад.: Л.О. Ломовських, Н.О. Єфремова; Харків. нац. аграр. ун-т. Харків, 2017. 14 с.
- Маркетинг та обіг насіння: метод. вказівки до практичних занять з дисципліни для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за спец. 201 Агрономія «Насінництво та насіннєзнавство» / уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова; Харків. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 35 с.
- Маркетинг та обіг насіння: метод. вказівки до самост. роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за спец. 201 Агрономія «Насінництво та насіннєзнавство» / уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова; Харків. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 30 с.
- Маркетинг та обіг насіння: тести для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за спец. 201 Агрономія «Насінництво та насіннєзнавство» / уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова; Харк. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 37 с.
- Агробізнес і маркетинг у садівництві, овочівництві і виноградарстві: метод. вказівки до практ. занять з дисципліни для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за спец. 203 Агрономія «Садівництво і виноградарство»/ уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова; Харк. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 35 с.
- Агробізнес і маркетинг у садівництві, овочівництві і виноградарстві: метод. вказівки до самост. роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за спец. 203 Агрономія «Садівництво і виноградарство» / уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова; Харк. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 30 с.
- Агробізнес і маркетинг у садівництві, овочівництві і виноградарстві: тести для здобувачів другого (магістерського) рівня освіти за спец. 203 Агрономія «Садівництво і виноградарство» / уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова ; Харк. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 37 с.
- Маркетинг: метод. вказівки до практичних занять з дисципліни для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 072 «Фінанси, банківська справа і страхування» / уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова; Харк. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 34 с.
- Маркетинг: метод. вказівки до самост. роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа і страхування» / уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова; Харк. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 30 с.
- Маркетинг: тести для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спец. 072 «Фінанси, банківська справа і страхування» / уклад.: О.В. Ульянченко, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько, Л.О. Ломовських, М.С. Пономарьова, Н.О. Єфремова; Харк. нац. аграр. ун-т. Харків, 2018. 37 с.
Підвищення кваліфікації та стажування
- Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва. Свідоцтво ХН № 0038 від 20.03.2017 р. Стажування за спеціальністю «Педагогіка і психологія».
- Миколаївський національний університет ім. В.О. Сухомлинського. Свідоцтво АБ № 217 від 20.11.2017 р. Стажування з курсів: «Стратегія підприємства», «Операційний менеджмент» «Підприємництво», «Маркетинг».
- Харківський національний аграрний університет ім. В.В. Докучаєва. Стажування за спеціальністю «Креативність у навчанні», 22–23 листопада 2018 р. (8 год.).
- Інститут аграрної економіки. Свідоцтво № 260418010 від 26.04.2018 р. Стажування з тем: Розвиток земельних відносин, Розвиток сільських територій, Розвиток аграрного підприємництва та кооперацій, Управління сільськогосподарським виробництвом, Менеджмент сільськогосподарського виробництва, Ціноутворення в агропромисловому виробництві, Розвиток аграрного ринку та інфраструктури, Маркетинг сільськогосподарського виробництва, Економіка аграрного виробництва, Формування ринку матеріально-технічних ресурсів, Зовнішньекономічна діяльність агропромислового сектора, Фінанси, інвестиційне та облікове забезпечення агропромислового виробництва.
- Athens, Greece. International Summer School on Public Administration, 15–28 August, 2019. Certificate of participation CA00498 28.08.2019. Courses: Managing the Organization: from Organizational Design to Execution. E-government: ambitions, achievements, challenges. Empathy and Emotional Intelligence at Work. Challenges in Public Administration – Transformation for Future. Decentralization: challenges and perspectives. English for Academic Purposes. Strategy to Achieve International Level B2 (100 hours).
- Varna, Bulgaria. Varna University of Management: 5–12.09.2020. Certificate of completion 211/15.09.2020. Training course: “Internationalization of higher education in the context of globalization of innovative educational space” (180 hours).
- Prague, Czech Repablic. Development Cooperation. December, 1, 2020. Courses: Global Warming Potential; Multicriteria Decision Analysis; Multi-Level Perspective; Plant Sciences; Scientific Writing and Publishing; Socio-ecomic Research; Statistical Methods; System Dynamics and Causal Loop Diagram (47 hours).
- Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця, диплом магістра з міжнародних економічних відносин, спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини», освітня програма «Міжнародний бізнес». Захист дипломної роботи на тему «Світове сільське господарство в контексті новітніх викликів сучасного розвитку» 08.12.2020 р. (90 кредитів).
Участь у підготовці наукових кадрів вищої кваліфікації
Членство в галузевих академіях наук та професійних організаціях
Всеукраїнська громадська організація """"«Українська асоціація економістів-міжнародників» (2019 р.).
Нагороди та відзнаки
Наукові інтереси:
- розробка теоретико-методичних і практичних основ підвищення економічної ефективності діяльності підприємств;
- обґрунтування теоретичних і практичних питань стратегічного управління маркетинговою і комерційно-підприємницькою діяльністю суб’єктів агробізнесу.
Контакти
E-mail: propala.moyja@gmail.com
Тел.: 050-93-55-783
Види і результати професійної діяльності відповідно до п. 30 Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності



